Nslhn97 canım ben kızımda isimli tulum yaptırmıştım. Nakışlı şekilde ismini yazdırmıştım kızımın battaniye, tulum, eldiven, şapka şeklindeydi hem hatıra olarak kaldı hemde çok şıktı. İstersen böyle birşey düşünebilirsin… düz hastane çıkışı hiç almadım…