Arkadaşlar ben doktorumu değiştirdim ,diğer doktordan randevu alırken 30 sn gibi bi görüşme yaptık .bana bakar bakmaz turşu yiyor musun dedi .ben ise turşuyu çok severim ve yiyorum bana ellerimin gözlerimin şiştiğini söyledi birde haftalık tahmin yaparken bir ay kadar fazla tahmin yaptı göbeğimde büyükmüş ne yapacağım bilmiyorum ,moralim çok bozuldu😕😕