Melikefe Sevtugm maalesef ona siz karar veremiyorsunuz doğum kağıdı ile gittiğinizde zaten doğum tarihi o kağıtta yazdığı için kimliğe o tarih geçiyor sadece 1 ocakta giderseniz veriliş tarihi 1 ocak diye yazıyor
Cicilibicili Sevtugm benim kızım normal doğumla 31 aralıkta doğdu ve 31 yazıyor çünkü doğum belgesinde ne yazıyorsa o yazılıyor artık değiştiremiyorsunuz☺️
Melikefe Sevtugm sezaryen olacaksınız doktorunuzla görüşüp gününü ayarlayabiliyorsunuz diye biliyorum bide onu deneyin 🤣
Cicilibicili Sevtugm bence tarihe takılmayın. Doktor beklemek istemiyorsa zorlamayın hiç sağlıklı olsun yeter ki
Cicilibicili Sevtugm eskiden yıldan kaybediyordu çocuklar okulda vs sıkıntı oluyordu. Artık ay hesabıyla olduğu için herşey bi sıkıntı olmaz. Sağlıkla kavuşun inşallah 🌸