renginnnock öncelikle hayırlı olsun, sağlıkla gelsin miniş :D
yani bana da 2 yıl bekledim diye sürekli geç kaldın hadi diyolardı. yaşın olmuş 30 hadi hemen yap diyolardı daha 26-27 olmama rağmen. Şimdi 35 haftalık hamileyim erken değil mi diyolar. Yani hep bi şeyler diyolar. eşimin kuzeninde de pcos var ona da doktor bi an önce yap dedi. Kimse sizin ne yaşadığınızı bilmez herkes hep konuşur. Boşverip kulaklarınızı tıkayın yoksa herkes sizi üzer