AryasuMom Kızlar doğum sonrası için buzluğa neler yapıp attınız?İlk gebeligm ailemden kimse doğuma gelemicek memleketten epey uzağım tavsiyelere ihtiyacım olacak …
PrensesFiona AryasuMom gözleme (pişirmeden), börek, poğaça, buzluk kurabiyesi, mozaik pasta, pizza, köfte, yemek içinde yaptığıö yemekleri kavanoza vakumlayacağım. Nohut fasulye, pırasa, çorba…
iremss AryasuMom yapabildğin her şeyi yap koy büyük rahatlk oluyo öyle, börek türlerini pişirmeden, kurabiye faaln, poğaça da koyunca sorun olmıyor, sigara böreğiiii, köfte, mercimek çorbası falnda koyunca pratk oluyo başla çorba koymadm bakliyatları da ya haşlayıp koyun ya da nohut kuru fasülye barbunyayı pişirip koyun
PrensesAnnesi4 AryasuMom Daha birsey yapmadim 37 haftada yaparim kurabiye poaca icli kofte sarma yapacağım
merakliblog AryasuMom bakliyat çok güzel oluyor nohut fasulye döğme(ayran çorbası için) hemen çıkar pişir yanına bi pilav ohh. Eğer gücün varsa dolma sarma börek çiğden koyuyorum çıkarınca düdüklüde 7 dk da oluyor benim dolmalar(karaca düdüklü). Börek de ne kadar buzlukta kalsa o kadar lezzetli oluyor. Sigara böreğini kızartıp koy daha pratik oluyor. Kek poğaça vs de pişmiş olarak koy artık ne çeşit yaparsan
AryasuMom PrensesFiona oo Maşallah börek ve kurabiyeden bende yapaym rica etsem isimleri ne tarife ulaşabilirsem yapaym bir sarmam var buzlukta sadece🥰
AryasuMom iremss bende bakliyat haşladm sigara böreği saraym poğaça ile teşekkür ederim aklıma gelmemişti🙈🥰
PrensesFiona AryasuMom böreğin adı buzluk böreği canım youtube da paçikanın mutfağından bakarak yapıyorum ben sadece yağı daha az koyuyorum. Yorumlarda da o şekilde yazıyor zate n. Diğeride starbucks kurabiyesi ona da yine paçikanın mutfağından bakıyorum youtubdan.
PrensesAnnesi4 AryasuMom Zaten biz plan yaparken hayat bize gulermis 😅😂oyuzden cantami taa 30 haftada hazirladim
Merverdgn Sulu köfte yuvarladım canım ben. Kızartmak ve fırında izmir köfte için köfte yaptım. Kuru fasulye ve nohutu suya koyup haşladım buzluğa attım. Nohutu çorbalara ve pilava koymak için küçük küçük poşetledim. Taze fasulye koydum yazdan. Yer olsa buzluk böreği yapacaktım ama buzluğumda yer yok.
AryasuMom Merverdgn Maşallah ne güzel şeyler yapmissnz bende kurabiye ve börek yapaym bakliyatim var sarmam var bide