Seldaflcc bende 7+5 im grip oldum aşırı kötü kalp atışı için daha gitmedim bakalım yatın gitcem siz duydunuzmuz şuan kansulandırıcı iğne ve hap kullanıyorum Dua edin kalp atışınıda sağlıklı duyayım allah herkesin bebeğine sağlık nasip etsin ilk bebeğim 13 aylık bi kaç gündür bulantım yok gibi endişelendim