Once ler de vardi bebek toplaniyor kasilma yasiyordum ama az simdi geceler daha cok yasiyorum sanki bebek toplaniyor kasilma oluyor sonra cabuk geciyor sonra biraz gectikden sonra yine oluyor normal mi bu haftalarda? Benimle ayni durumda olan var mi?