Merrcimek MbsN Ay canım ben de yüksek tansiyondan korkuyorum. Önceden de yükselirdi şimdi sürekli kontrol ediyorum. Bide gebelik şekerim var istediğim hiç birşeyi yiyemiyorum. Biran evvel zaman geçsin doğuralım zira hamilelikten sıkılmaya başladım gare 😁
Nazyun 10 ekim Doğumum ama Eylül sonu gelecek gibi bizimkide 🤷🏻♀️ Belimin agrısı beni artık bitiriyo hiç birşey taşıyamaz oldum hastane çantamıda hazırlamadım daha 😒
Lorde Kivito Bugün bir tanidik beni 7aylık olmama rağmen 5aylık falan hamile sanmış. O kadar az yani düşünün 😞
Prensesim07 Merhabalar ben 30+5im allah izin verirse ekim başı gözüküyor sizler alışverişlerinizi yapıtınızmı vaktinde sağlıkla gelir bebişlerimiz inşallah
Burcu3545 ikiprensannesi benimde 13 ekim dedi doktor ama benimkide hiç durmuyor bel ağrısı mahvetti beni. :(
ikiprensannesi Burcu3545 sorma bel ve kasık ağrısı mahvetti bide sağolaın oğluşum aşağıda biraz yürürken falan zorlanıyorum sıcaklar bir taraftan şekerim çıktı o bir taraftan bitmek bilmedi bu yaz
tomurcukannesi Miray_alparslan 🤚🏻🤚🏻 Heycanlııı. Son 7 haftam. Bu güne kadar mis gibi geldim sorunsuz ama bir iki gündür ciddi ayak tabanlarım ağrıyo🤦🏻♀️ Olsun diyorumm vallahi hamileliğin herşeynden keyif almaya çalışıyorum neticede dünyaya can getiriyoruzz❤️❤️
eminergunn 29+2 yiz bizde 76 günümüz kaldı 25ekim gibi doğum ama kızım terazi burcu olsun azcık erken gelsin💗💗💗🤗🤗
Elcnerdgn 31haftalığım son 7hafta olabilir Normalde ekim fakat ben sezeryan düşündüğüm icin eylül sonu olabilir diye düşünüyorm erken Doğum riskimde var cünkü
Cigdem91 Elcnerdgn sağlık nedenlerinden dolayı mı sezeryan düşünüyorsunuz yoksa normal doğum korkusu yüzünden mi 😥