T1033b Sürekli midemden yukarı üşütme kokusu oluyo. Ayaklarımı sırtımı nekadar sıcak tutsamda geceleri mide yanması ve kokusu oluyo. Mide yanmama dayanamıyorum ne yapmalıyım acaba arkadaşlar.
meltemabras T1033b rennie duo şurup doktorunuza danışıp kullanabilirsiniz gastrit ya da reflü olabilir
T1033b meltemabras içiyorum hemde günde 3 kere iki ölçek şeklinde. Son zamanlarda bu mide koku şikayetim arttı geceleri böyle midem açlıktan kazınıyo gibi. Bu arada 37 haftalık hamileyim
meltemabras T1033b ağzınıza acımsı bi tat geliyor mu ? Bana oluyor ama sanırım onun çaresi yok çok kötü 😔
T1033b minikbebegim19 yanmanın haricinde sürekli afedersiniz böyle geğirme gibi oluyo ve sürekli midemden yukarı koku geliyo ve karnımda aşırı gaz sorunu oluyo. Herkez üşütüyosun diyo ama ayaklarımda çorap patik sırtımda yelek giysemde nerde nasl üşütüyorum anlamıyorum. Evden cıkan biride değilim.
meltemabras T1033b üşütmek değil o merak etmeyin organlar sıkıştıkça midemize asit değiyormuş bir yazıda okumuştum. Onun etkisi sanırım