Kizlar 39+2 deyim. Dün aksam damla damla akinti gibi hissettim. Akıntı diye düşündüm. Önemsemedim. Sabah kalktigimda kulodumda islaklik hissettim yine. Bu sefer baya bir avuç boyutundaydi islaklik. Beyaz kulod giydim. İdrar olmadığına eminim. Saf beyaz su. Koyu falan değil. Sancım felan yok. Sanirim su yavas yavas geliyor. Sancılarımi beklemeli miyim. Suyun gelmesini mi bekleyeyim. Doktora ne zaman gideyim bilemedim. Daha iki gün once gitmistim. Suyu iyi demişti. Ay akıl verin. İlk dogumum heyecanliyim. Boyle benim gibi suyu azar azar gelenler ne zaman sonra doğurdu acaba?