Esrakaracali 38+4 üm sol kasık ağrım var dünden beri geçmedi neden acaba bilgisi olan var mı?? Çok zorlaniyorum yürürken falan geçmedi bi türlü 😔😔 doğum belirtisi mi acaba onuda çözemiyorum bebek de toplanıyor arada