Hellooo kizlar bende dogurdum rabbime binlerce kez sükür 37+2 dim son adet tarihine göre sonra bebegimin büyüklügüne göre 37+5 olduk neyse hamilelik sekerim cikti .. bebek büyük sezerjan dediler 27 sine gün verdiler benim kizim dogum tarihini kendisi secti dün sabah suyum geldi hemen hastahaneye geldik öglen 2 de sezeryana girdim 3 bucuk gibi ciktim bebegimi küveze koydular haftasindan büyük oldugu icin tedvir amacli sekerini takip edeceklet cok sükür iyi ama bende iyiyim sadece arada adet sancisi gibi agrilarim oluyo darisi sizlere olsun saglikla inslah💃🏽💃🏽💃🏽💃🏽💃🏽🥰🥰🥰