Ben yaptırdım ama sonuc ne olursa olsun doğurmaktan vazgeçmeyeceğim tabiki sonuclarda yanılma payı olabiliyor ben varsa bile kendimi hazırlamak icin yaptırmak istedim ultrasonda hersey yolunda cıktı kan sonucumuz da pazartesi ye kadar çıkacak rabbim hayırlısını versin tek dileğim meleğime hayırlı bi aile olabilmek
Doktorum 3 grup var demişti birincisi yaptırmayıp kafam rahat etsin diyen grup 2. Yaptırıp kendini hzırlamak isteyen grup 3.de yaptırıp gebeliği sonlandıran grup