Eymenim8 canım bende 33+6 haftadayım. Benimde öyle. Çarşamba doktora gidip sordum hareketleri azaldı geceleri daha hareketli diye. O da normal yerleri daraldı artk dedi. Ama yinede hareketlerini takip etmek gerekiyor. Eskisi kadar sert değil artık hareketleri ama Hafifte olsa hissetmen gerekiyor. Uzun süre hissetmezsen doktora gidersin.