Bence gitmelisin 35 haftada benimde başıma geldi gelme ihtimaline karşı ciğer geliştirici vuruldum ama 38 de doğum yaptım her leke pembe bile olsa bi aciliyet sebebi canım 18 haftalıgım bendende uçuk pembe leke geldi progestan başladık rabbim yardımcın olsun git için rahat etsin