Elfckrgl Elfs Trendyolmilla fitilli taytları da çok güzel canım göbeği de sıkmıyo bende kullanıyorum çok memnunum her rengi de var 😌
busra5501 Elfs pentiden aldım aşırı aşırı aşırı rahat tabi onu giymezsem oturamıyorum o derece 🙈 ama gel gelelim şu hava için üşümeye başladım içine bişi giymek lazım kar kış olmayan bir yerde isen olur ama
Elfckrgl Gzdozlm ben 28 haftalığım bilerek L/XL aldım canım hala da severek kullanıyorum iç de göstermiyor
ozmus https://ty.gl/n97daku82h aşırı güzel bir tayt. Kesinlikle öneririrm. Bir de aynı firmanın gri taytı var o da çok güzel. İç göstermiyorlar ve rahatsız etmiyor
Gzdozlm Elfckrgl kac kilosunuz acaba ben 57 kiloyum şuanda hangi beden alsam bilemedim m-l mi almaliyim acaba. 5 ayligiz şuan l xl mi karar veremedim
Dilandemirrr Gzdozlm m-l aldım bende o taytlardan 58 kiloyum şuan sonuna kadarda giyerim gibi duruyor