Kızlar 36+2 haftalık hamileyim
Vajina ağrısı vardı magnezyum verdi doktor o yine biraz hafifledi. Hiç yuruyemiyordum bile .
Şimdi üst bacaklarda iç kısımlarında ağrı oluyor. Otururken kalkarken iş yaparken hep hissediyorum.
Nedeni nedir ve nasıl geçer , yaşayan çözüme ulaşan var mı ne tavsiye edersiniz ?