Nazlic3n Nurss34 düşük önleyici bi hap bende ilk ay kullanmıştım canım bi duphaston var bir de progestan ama progestan daha etkili bi hap onuda kullandım kanamam geldiğinde vermişti
annesinin_beybisi Nurss34 evet kullandim bebek varsa tutunmasını sağlıyor yoksa da rahmi kalınlaştirip zamanında adet olmanı sağlıyo
Momy_eyyuptalha Nurss34 ben kunlandim canım hala kunlaniyorum duphaston şuan hamileyim 🙏 Rabbim isteyen herkese nasip etsin ❤️
Bebekisteyenn Bana doktorum bebek varsa tutunsun yoksa da adet olayım diye verdi adetten sonra tedaviye başlıcaz
Yldz000 Kontrol için doktora gittiğimde daha önce düşük yaptığımı artık hamile kalmak istediğimi belirttim oda bana bu ilacı verdi bir etkisi olmuş mudur bilmiyorum ama o ay hamile kaldım
Nurss34 Yldz000 canım sevindim adına . Ben daha önce hiç gebe olmadım . Yumurtanın büyüdüğünü görünce verdi . İnşallah yumurtam çatlar . Dün 16mm di
Elfckrgl İlk üç ayımda kullandım canım düşük riskim yoktu ama hiç olmaması ve tutunmasına yardımcı olsun diye kullanmamı istedi doktorum üç aydan sonra kesti ama
Momy_eyyuptalha Nurss34 evet gebe kalmadan önce kunlandim yaklaşık 1 aydır kunlaniyorum günde 3 kez alıyordum dün hamile olduğumu öğrendim 🙈 🤭❤️
Nurss34 Momy_eyyuptalha günde 3 kez mi kuzu bana 1 dedi . Ya çok sevindim adına vallaa nasıl mutlu olmuşsundır rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etisnnn inşallahhh ❤️❤️❤️❤️❤️
Momy_eyyuptalha Nurss34 teşekkür ederim canım benim cümlemizin Rabbim en kısa zamanda sana tatırsın inşallah canım ❤️ hayırlı haberlerini bekliyorum :)