Elfckrgl
Smyigit
Elfckrgl
irem
Merhaba kızlar bnde 34+2 gebeyim 31 haftadan beri kaşıntım var doktorum test istedi alt 32,2 ast 23,2 cıktı pazartesi safra asit testi istedi sonuç çıkmadı fakat korkuyorum bebeğime birşey olr diye doktorum bebegin hareketlerini kontrol et dedi pimpiriklestim artik korkuyorum advantan m losyon krem verdi bu kremde kortizonlu bebeğime birşey olur diye cok korkuyorum sizce nasil tedavi oldunuz ve hangi krem ilaç kullandınız kan testleriniz değeri kac cıktı sizin