Bende 29.haftadayim. iki gun once kahverengi akintim geldi.ntsye baktilqr sancim yok. Cati muaynesi yaptilar daha erken hafta oldugu icin baya zorladi kendini dyan fln dedi baya ilerdeydi. Simdi erken dogumu tetiklermi? Ama tetikleseydi yapmazlardiki bence. Doktor yani en iyisini onlar bilir