SedaManavolu
Arkadaslar merhaba 38 in icindeyiz normal dogum bekliyorum catı muayenesindede bi sorun ckmadı. Tek sorun suyum azalmıs dahada azalırsa bi hafta sonra alırım dedi. Ben sezeryan olmak istemiyorum ama bu durumu yasayan varmı? Su artması icin neler yaptınız ? Aslında daha 41 e kadar beklenebilir diye biliyorum
Meriz
Bana da azalmis demişlerdi başka doktora gittim normal dedi. Ayni sizin gibi 38 haftamdayken bir de. Zaten dogum yakin korkmayin bol bol su icin
Ebrubayram
Havuç suyu önerdileinsaAllah faydası olur