Kızlar merhaba. Benim eşim taşıyıcı. Hamilelik döneminde çıktı onda. Yıllardır olan bir beni aldırmaya gittiğinde doktor söyledi. Sizde kendinizi kontrol edin diye. Ama bende bir şey yok kontrol ediyorum. Ancak doktoruma danıştığımda eğer siğil yoksa sende normal olabilirsin karar senin dedi. Ama içinde olabilir bebeğe geçme riski var dedi. Aklım karma karışık.
Bunun için nette çok araştırma yaptım ancak cevap bulamadım. Doğumdan sonra sana test yapcaz ancak öyle anlarız dedi doktor. Bebeğime bulaşma ihtimalinin düşüncesi bile çok kötü. Bilgilerinizi benimlede paylaşırsanız sevinirim 🙏🏻