Kızlar bu gece itibari ile 34 haftalık olduk. Zaman çok çok çabuk geçiyor. Çarşamba günü randevum var nst ye bağlanıcam artık ilk defa sonralarda çatı muanesi sonra da doğum az kaldı ya şaka gibi uyuyamıyorum artık niye böyle oluyo ki 🤣🤣. Allah herkesin yardımcısı olsun inşallah. Hepimiz hayırlısıyla alalım kucağımıza inşallah güzel annelerimizz💕💕