Nnurdan bende 2 tane var annem almıştı biri beyaz biri nar çiçeği , 2 de peluş aldık, bende 1 tane alize pufyy örmüştüm 14.haftamda birde ince mevsimlik aldım doğumum mart gibi olucak bulunsyn dedim , isimli hast cikisi içinde de bir penye var hepsini zamanla kullanırız şimdi 30+3uz🐣