Nananusha kizlar 26 haftadayiz cok sukur bebegimi bazen rahmimde haraket ediyor gibi. herkes erkek oldugu icin oyle hiss ediyosun diyorda sizce bu normalmi
Nananusha Baharun2 evet cunki basi asagidan geldigi icin tum baskiyi ordan veriyo o yuzdende normalmis doktorum 7 ay sonunda kakicak dolanicak korkma dedi
Aselefeninannesi Bende rahimde hissediyorum ama kızım olcak kız erkek farketmiyodur bence oqlumu rahimde hissetmemisdim mesela ama bu bildiqin rahimde yani ilk hissettqim andan beri öyle şuan 32 haftaliqm