Tuqba27 Kızlar 3 gundur belım agrıyor ara ara adet baslıcak zaman olan agrı seklınde kasıklarımda agrı oluyor bebek hareketlerı fln gayet ıyı sık sık olmuyor ılk gebelıgım sezeryandı o yuzden bılmıyorum acılmam olsa anlarım demı
Busrakzlkc Tuqba27 açılmanızı anlayamazsınız malesef elle muayene gerekir. Çok sıık agrı hissediyorsanız bi nst çektirebilirsiniz
MinaGamze3 Tuqba27 31 haftalıkken bu saydıklarını yaşadım acil doktora gıttım nst ye bağladılar 1 cm açılma olduğunu bu yüzden ağrıları yaşadığımı ama bır rısk taşımadığını belırttıler eğer ağrılar durmuyorsa sureklı yaşıyorsan açılman olmuş olabılir bi git görün bence
RumeysaNur34 Tuqba27 bende 33+3 yazdığın gibi bir kaç gündür adet ağrısı gibi ağrım oluyor kasıklarım ağrıyor kontrolü bekliyorum bende
Dmrasln Benim böbrek ağrısı gibi agrim olmuştu ve bulanti kusmam olmuştu hastaneye gittigimde 3.5 cm açılmam olduğunu söylemişti doktor. Ebede bulanti varsa iyi açılman olurken bulanti olur demişti
Tuqba27 Kızlar dun gıttım sancım cıktı ara ara ama gectı ıkı serum taktılar eve gonderdıler tekrar olursa gel dedıler hepınıze teşekkür ediyorum cevaplarnz ıcın🙏🙏🙏🥰