Bişey soracaktım hanımlar 17 haftalık hamileyim kızım olcak bu haftalarda bulantı biter dıyorlar ama benim çok kötü bi şekilde devam ediyor bulantı tiksinme ne yapabilirim prilam kullanıyorum doğal bir şekilde ne yapabilirim yardımcı olan olursa çok sevinirim 🌸