26+5 deyim sabah hiç birşeyim yoktu. 5’drn sonra şikayetim başlamaya başladı. Burda okadar senaryo okuyorum ki acaba diyorum yalancı sancı mı 😑 böyle bişeymi yalancı sancı 🤕 şuan geçti mesela yarın gitsemmi hekimime randevum da pazartesi 🥺
Bebeğin hareketleri de normal kurtçuk durmuyor içerde