Hirakus25 Slm kızlar 3. Sezeryan olan var mı Aranızda nasıl geçti benim ilk ikisi çok güzel geçmişti Bunda neler bekliyor beni çok merak ediyorum 🙄
Burcu_akbb Hirakus25 Bende merak ediyorum iki kızımda çok rahattım Kilo hemen gitti ağrım Çok olmadı hep ayaktaydım şimdi 3. Nasıl olacak acaba düşüncesi var
Sude-96 Hirakus25 Burcu_akbb alcang Kızlar 2. Nasıl oluyor daha acılı diyen de var daha kolayda ilk sezeryanımı oldum acayip iyi geçti hiç ağrım olmadı diyebilirim 2.yi şuan düşünmeme ve kötü tecrübem olmamasına rağmen korkuyorum
alcang Sude-96 benim ikinci aşırı kolaydı ya ben hastanede bile bebeğimi kendim kucağıma aldım hemşireler falan çok şaşırdı. İlki rahatsa ikincisi çok daha rahat oluyor hiç korkmayın bir de artık ne yaşayacağınızı bildiğiniz için tedirginde olmuyorsunuz
Burcu_akbb Sude-96 2. Daha rahattı benim sezaryenın zorluğu bana göre Kiloyla alakalı Kilo varsa göbekte Çoksa o zorlar sadece Ben ikisindede rahttım 2. Daha rahattım hiç yatmadım ikisindede
Sude-96 alcang ya ne kadar güzel ben de öyle hemen ilk gün bebeği kucağıma aldım ettim yürüdüm çok kolaydı gerçekten Allah’a bin şükür 🙏🏻 3. Çok çok daha rahat olur inşallah sağlıkla kavuşun 🙏🏻🙏🏻🙏🏻