SayeMom ya şöyle eşim güneş isimini bi çocukta görmüş çook önceden hep o çocuğu derdi hep aklında kalmıştı o isim bende adayı çok seviyorum ee dedik ikimizin de istediği olsun bebeko da istediğini kullansın büyüyünce. Büyük ihtimalle ilk isim diye herkes güneş diyecek zaten ahahah ama ismi güneş olan bebekleri çok merak ediyorum karakteri nasıl ağlak mı uysal mı diye