Fasulyeninannesi1 Ahaha 🤣🤣 valla benim tospik 0-3 leri cidden 3 ay giydi. 3,5 aylık felandı baktım olmamaya başladılar 3-6 lara geçtim. Ama aldığın ürünede bağlı kimisi çekmiyor. Kimisi cüncük gibi kalıyor. Şuan mesela bi takımı var 9-12 aylık. Hala oluyo gayette rahat oluyo (bebem 16 aylık) 🤣 kalıptan kalıba üründen ürüne farkediyo. Bazı 0-3 ler dar kalıp. Bazıları daha büyük oluyo. Ona dikkat etmek lazım. Patikli altları uzun süre giyemez onlar boy uzadıkça olmamaya başlıyor. Ama patiksiz altlar mesela,uzun süre giyebiliyor. Ben patikli çok almamıştım o yüzden