Ay benim de öyle😆😆😆
33 hafta olduk an itibariyle…
Kasiklarim boş gibi, yumusak..mherkes kasik bolgesinden catlar ya… henuz hala rahat kasik bolgesi…
Gobek cevrem, gobek hizamda yanlarim cok gergin…
Ama takmadim ben buna😅 sen yazinca bilinçlendim simidi🤭🤭🤭 kontrollerim ve bebek hareketlerim iyi, fizyolojik dogal bisey sanirim😅