Kızlar bugün nst de 40 larda düzenli sancı çıktı doktor istirahat et bol su iç dedi. Korkuyorum ya gelişim geriliği de var 2 hafta geride karın bölgesi tam düzeliyor diye sevinirken bu çıktı. 34+6 olduk 2300 gr bebeğim. Sizce bu kasılmalar normal mi?