Cano26 aysegulonr ben haftaya 6+3 de gideceğim inşallah garanti olsun diye bekledim gtmedim hiç inşallah duyarım sende 6 haftadan sonra git
Kele-bekler1 Canım ben 6+2 de gitmiştim hem bebeği hem kalp atışlarını duymuştuk çok şükür 6 haftanın içinde gitmeni tavsiye ederim 🙏🏻🥰aysegulonr