Aslaltnk Kızlar 38+4 deyim karnımın üst kısmına bir agrı girdi ve büyük tuvaletimi tetikliyor sırtım birde agrıyor doğum belirtisi mi
Tubamommy Aslaltnk kendini kontrol et canm bel ağrın kaç saate yada ne sıklıkla geliyor hayırlı kolay doğumların olur inşallah🙏
SerraveAnnesii Aslaltnk Doktorum bana büyük tuvaletin gelmiş hissi oluyorsa ve düzenli olarak beline ağrı vuruyorsa doğum sancısı demişti. Sancılarını takip et canım geçmiyor artıyor ve düzenli olarak giriyorsa doğum belirtisi olabilir
Aslaltnk Cok sağolun geçti şimdi yarın yinede kontrolüm var gidicez bir an telaş yaptım cok, büyük tuvaletimi yaptım istifra ettim rahatladım 😕