Ayyysss benim demek istediğimde o zaten eksik veya yanlış ifade etmiş olabilirmde Arapça isimler genelde bizim isimlere yakın ve güzel anlamlı oluyor öneri olarak söyledim sadece onu tabiki güzel ve anlamlı isim olmalı yabancı isimden kastım o dedik ya işte lina liya falan gibi ismler midemi bulandırıyor onu demek istedim 😄 şey var bide erkek ismi Aybars teee Allahım ya kırk sene düşünsem böyle bi isim gelmez aklıma değişik olcaz diye millet kafayı yedi artık