Melistosum ben de lierac kullanıyorum, nemlendirici de sürüyorum bayağı. Çok çok az çatlama oldu, demek ki ürün kullanmak işe yaramıyormuş diyor eşim ama kullanmasam belki çok daha kötü olacaktı. Ne kadar az olursa o kadar iyi. Ben hiç olmaz diye düşünüyordum ama…