16 haftalık hamileyim ve 3 yıldır endometriozis var benimki sezeryan sonrası dikiş bölgesinde oluştu elle hissedilebiliyo sağ ve sol tarafımda var, gebelik öncesi ameliyat denmişti doktor hamile kalmamı ve doğumda bebekle ikisinin bir alınmasını onerdi ama normal zamanlarda ara ara sancı yapıyordu karnım büyüdükçe ağrı olur mu bilmiyorum benim gibi olan arkadaşlar varmı