nazliaynaci oda yapmayacağım sadece dolabı var suan odasında ama böyle bomboş odaya dolap yakışmaz diye kirli sepetini aldım hasır görünümlü, duvara kahverengi sütlü tonlarında kalpli 144 adet sticker siparis verdim, 3lü duvar rafı siparis verdim trendyoldan, birde bulutlu ahsap ayna vardı onu aldım, güzelcene süsleyeceğim, bi tane bilgisayar masam var onun raflarını cıkarıp sifonyere dönüstüreceğim he birde hasır sepetler aldım düzenleyici gibi sampuanı bezleri ıslak mendili toplu dursun diye 🤗