BaharAkarakurt-2010 canm benimde 40+1 de oldu doğumum suni sancı ile normal sancı bilmiyorum ilk gebeliğim ilk bana fitil taktılar ve onu takan hemşire biraz insafsizdu ama suni sancıyi 15 Kasım’da 11 de ilk fitil ile başladı sancım acilmam hiç olmadı serum taktılar yine olmadi gece 12 de sancılarm 20 dk bir e düştü sabah 7 de 10 dk 5 dk bir di artk ve 1 cm acilmam vardı tekrar suni sancı taktilar saat 11 e Kadar 1-2 dk da giren sancılarm vardı artk sonra suyumu patladdilar acilmam 7 cm. Olmuştu ama doğuma 1 bucukda girdm ve o ana kadar sancı cektm 😂 cokds dayanilmcak değildi yikilmsdm ayakta da değildim ama sezeryandan daha kolay bence öyle ywtacagina böyle daha iyi benim 40dan fazla dikisim vardı ama 6. Günüm tam ayaklanip da yemek yapmistm 🤷