nazliaynaci Merhabalar bebek odasına koyacağım bir ısıtıcı arıyorum küçüklerden önerirseniz sevinirim bir de raks ısıtıcı çok önerildi bilgisi olan var ise ya da kullanan yazabilir mi acaba?
ikiprensesannesiii nazliaynaci ısıtıcıyı bilmem de odanın havasını çok kurutuyor ısıtıcılar. Mutlaka nemlendirin odayı. İçi su dolu kap koyuyordum ben odaya