Derin_34 Arkadaşlar 16+6 günlük hamileyim. Kusmalarım üç dört gündür yoktu. İki gündür ishalim ve bugün şiddetli bir şekilde iki kez kustum. Yani bi 2 litrelik kova dolmuştur. Telaşa kapıldım eşim hastaneye gidelim diyor birşey varmıdır korktum açıkcası
Dykdyk Derin_34 Bence git canım hem ishal hem kusma su kaybı yaşıyorsun sonuçta serum falan takarlar rahatlarsın
yesillimonn Derin_34 canim bende tam olarak bilmiyorum ama hamilelikte ishal iyi degil diye duymuştum bence hastaneye git
Derin_34 yesillimonn öyle yapıcam içim rahat etsin doktorumda şansa nöbetçiymiş bugün gidiyim. Bebeğim iyidir inşalalh 👼🏻