Mery38 karar sizin ama ben kendi yaptığımı söyleyeyim doktora direkt “öyle bir şey varsa da müdahale etmeyeceğim başımın gözümün üstünde yeri var” dedim.Aldırmayacaşım için de varsa da bilmek istemiyorum 9 ay kendimi hırpalamak istemiyorum dedim ve yaptırmadım zaten bir çoğu yanlış değer veriyor bu testlerin.