Öğrendiğimde daha 2 haftalık tı…
- hafta 10. hafta. Ne zaman 20 ler gelicek derken 1 ay sonra 30 Haftalık olucak 🥺
Zaman su gibi geçti gerçekten hiç bişey anlamadım… Kızım bazı zamanlar beni çok korkuttu 22. Haftada düşük riskiyle uğraştık Bi gerçekten artık dönüşü yok kaybedicem galiba dedim… Ama duayla değişmiycek hiç bişey yokmuş doktorun düzelmez dediği şey bile duayla düzeldi. Onun dışında miğde bulantım da geçince prenses ler gibi bir hamilelik geçirdim şuana kadar. Sebepsiz yere uyuyamadığım geceler başladı bile gece uyuyamıyorum sabah kalkamıyorum ama bu bile güzel geliyor. Doğurduk tan sonra hamileliğimi çok özlüyceğime eminim ❣️
Sizde durumlar ne? Nasıl geçiyor hamilelik? ☺️