Ozlemozlm yakınınızdaki devlet hastanesinde gebe okulu olabilir bir araştırin. Çok faydasını gören var. Ayrıca normal doğum yapıp da dikerken çok acıdı diyen hiç yok çünkü hissedilmiyormus :) bir de uyusturduklarini da duydum. Zaten bide şöyle bi durum var o esnada bebeğin doğmuş sesi kulağında hatta belki kendi de senin kucağında, aklına bile gelmez dikiyorlar beni diye :) hem kesi atmadan da doğumlar var perine masajina başlayın video izlemeyin. Sadece şunu düşünün kadın vücudu doğurmaya programlı, doğadaki bütün dişiler bunu kendiliğinden rahatlıkla gerçekleştiriyor ama insanoğlu korkmaya başladı. Eskiden tarlada doğumlar varmış pıt diye, ama şu an sezaryen algısı çok arttı ve insanlar sezaryeni kolay ve acısız zannedip ona yöneliyor. Doğal ve normal doğum en güzeli zihnini temizle içini ferahlat yaparsın arkadaşım :)