Burcu_akbb benim 39+4 40. Haftaya 3 gün kaldi .maalesef belirtim yok hiç yarın kontrole gideceğiz ne kadar beklicek karar verolcek yatış suni verilebilir bir dahaki haftaya. yarın açılma var mı diye bakar mı sizce bir de ben çatı muayenesi hiç olmadım açılmalara bakılinca çok acır mı çünkü durduk yere sancısız bakmış olcak ua sancin olsa belki o an hissedilmezms de. doğumdan değil de bundan strese giriyorum ben de kendimi kasmamam bırakmam gerek biliyorum🤢