iki_melek_annesi bulunduğum yerde hastahane de yok sağlık ocağı var ama kan tahlili sadece pazartesileri yapılıyor sonucu da çarşamba çıkıyor bakalım aslında kan gelme olayı olmasaydı diğerleri benim sürekli yaşadıgim şeyler , bende karın ağrısı sırt ağrısı sürekli oluyor ve ishal de çünkü pcos var ve kiloluyum da bir de ibs var bende ishal bu yüzden sıklıkla olur yani kan gelmesi kafami karistirdi