Zumrutkb Tuqba27 32 oldukk🙂🙂😍 hareket etmek zor ve daha zaman var. Hayırla sağlıkla gelsinler inşallah
ZZeynepP1903 33+6 kasıklarımda agrılar oluyo, rahmimin üst bölgesinde ve bacaklarımda 🤦🏻♀️ Saga sola dönmek zulüm 😩
Tuqba27 ZZeynepP1903 demekkı dogurana kadar cekıcez kuzum ınsallh dogumdan snra bu bacak agrıları kalmaz canım🙏
Tuqba27 Zumrutkb evet yerımden kalkmak zulum oluyor vala ıyıkı cantamı 30 haftamda hazırlamısım dıyorum