Regl olacağım gün iki üç damla gelmişti adet oldum sandım akşam baktım bir şey yok şüphelendim hemen çünkü daha önce böyle bir şey yaşamamıştım erkesi gün iki tane test yaptım pozitif çıktı.
Bu arada normalde adet sancım çok az olur hatta olmuyor bile diyebilirim o kadar Hafif o gün de yarım saat falan hafif bir sancım olmuştu.