_tulayb26 Kızlar keseye göre cinsiyet muhabbeti var ya hani fasülye gibi olursa erkek yuvarlak olursa kız bana çok saçma geliyor da doğru mu ya da çıkan var mı 😂
Minmin _tulayb26 benim fasülye şeklindeydi erkek :) biraz batıl inanç sanırım pek alakası olduğunu düşünmüyorum ama
_tulayb26 Mavisinannesi2 ayyy ne güzel kanka geliyor sana inşallah hayırlısıyla kucaklarımıza alırız 😍😂
Merve-0535 _tulayb26 ama ilk kızım da yus yuvarlaktı. Bence kese şekli önemsiz 😂🤭 o an doktorun verdiği görüntü bence
Meltemkrkmz _tulayb26 Bende sımdı ogrenmeye gıdıyorum dur bakalım neymıs cınsıeetımız 🥰 devlet hastanesi soyluyor mu acaba soylemese de anlarım 3. Gebelik 😂
_tulayb26 Merve-0535 Çin takvimine göre babaannemin erkek babamın kız olması gerekiyordu 😂😂kız kardeşimin ve benimde erkek olmam gerekiyordu 😂😂bize tutmuyor o sanırım